Poznaj najważniejsze funkcję

Zobacz jak nasze oprogramowanie dla wypożyczalni może pomóc w Twojej firmie.

Główne korzyści

Większa efektywność

Jeden pracownik może obsłużyć większą ilość klientów. Nie musisz więc obawiawiać się konieczności nagłego zatrudniania nowych ludzi, gdy osiągniesz sukces marketingowy.

Podział zadań

Zaleta historii wiadomości w jednym miejscu: wdrażanie nowej osoby do obsługi klientów jest szybsze. w przypadku większego ruchu, łatwiej jest się wdrozić do działania i odciążyć recepcję.

Większa sprzedaż

Wygodniejsze płatności, lepsza obsługa klienta, możliwość kontaktu w przypadku niedokończonych zgłoszeń, zaliczki czy dodatkowe produkty przekładają się na wyższą sprzedaż.

Automatyzacja Zgłoszeń

Wysyłanie wiadomości grupowych, obsługa płatności, zmiana statusu zgłoszenia czy przenoszenie uczestników na listę zakwalifikowanych lub rezerwową – system automatycznie wykonuje te zadania za Ciebie.

Większa efektywność

Dzięki automatyzacji żmudnych zadań jeden pracownik może obsłużyć większą liczbę klientów, jednocześnie podnosząc jakość obsługi. Pozwala to skupić się w pełni na budowaniu relacji i dbaniu o to, aby potrzeby klientów były w pełni zaspokojone.

Alternatywa dla formularzy google

Zgłoszenia dokonywane za pomocą formularzy google są zapisywane w formie statycznej tabeli. Rzeczy takie jak płatności, historię wiadomości, wysłanych dokumentów itd. trzeba sprawdzać ręcznie.

W zgłoszeniach 24 możesz robić wszystko z poziomu tabeli uczestników.

Śledzenie zamówień – rozbudowany panel

System zgłoszeń umożliwia zarządzanie płatnościami, zgłoszeniami i komunikacją z uczestnikami. Panel prezentuje podsumowanie finansów, listę wpłat, status formularza i terminy turnusów. Rejestr zdarzeń ułatwia obsługę zgłoszeń, takich jak potwierdzenia wpłat czy zmiany danych kontaktowych.